1404\12\21 17:49:04



برخورد با ارسال کنندگان تصویر برای شبکه‌های بیگانه 

شهرکرد-معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری از برخورد با ارسال کنندگان تصاویر برای شبکه‌های بیگانه خبرداد.

تبلیغات

محمد موسوی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: مجازات فیلمبرداری از اماکن ممنوعه و دولتی چهار مرحله دارد که در مرحله نخست فیلمبرداری از این اماکن بدون نیت خاص جرم است و ۳ سال حبس دارد. وی افزود: در مرحله دوم فیلم برداری عمدی و ارسال برای شبکه‌های بیگانه ۵ سال حبس دارد. موسوی گفت: در مرحله سوم ارسال تصاویر با نیت همکاری با دولت های متخاصم ۱۰ سال و حتی اعدام را به دنبال خواهد داشت. وی گفت: در مرحله چهام فیلمبرداری در زمان جنگ و همکاری با دشمن متخاصم اشد مجازات را در پی دارد..

.


بازنشر از : مهر

پیشگیری از وقوع جرم

رسانه های گروهی

اصحاب رسانه

خبرهای مرتبط با