1404\12\21 17:49:04
برخورد با ارسال کنندگان تصویر برای شبکههای بیگانه
شهرکرد-معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری از برخورد با ارسال کنندگان تصاویر برای شبکههای بیگانه خبرداد.
تبلیغات
محمد موسوی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: مجازات فیلمبرداری از اماکن ممنوعه و دولتی چهار مرحله دارد که در مرحله نخست فیلمبرداری از این اماکن بدون نیت خاص جرم است و ۳ سال حبس دارد. وی افزود: در مرحله دوم فیلم برداری عمدی و ارسال برای شبکههای بیگانه ۵ سال حبس دارد. موسوی گفت: در مرحله سوم ارسال تصاویر با نیت همکاری با دولت های متخاصم ۱۰ سال و حتی اعدام را به دنبال خواهد داشت. وی گفت: در مرحله چهام فیلمبرداری در زمان جنگ و همکاری با دشمن متخاصم اشد مجازات را در پی دارد..
.
بازنشر از : مهر
پیشگیری از وقوع جرم
رسانه های گروهی
اصحاب رسانه
خبرهای مرتبط با